Ana Sayfa İletişim

Hotel Lenna Beach Resort Hakkında Yapılan Yorumlar ve Şikayetler



Mesaj Yaz / Şikayet Et
Şikayetler Aşağıda. Sayfayı biraz aşağı kaydırın.

Şikayet Habercisi
Eğer Hotel Lenna Beach Resort hakkında yeni bir şikayet/yorum eklendiğinde anında email ile haberdar olmak istersen buraya tıkla. .
Şikayeti Şikayet Et
Burada yazılan yorumlardan birinin kuralllara uymadığını düşünüyorsanız ilgili mesajı copy/paste yaparak bize info@hotelsikayet.com adresine email gönderin. Değerlendirmeler yoğunluğa göre ama genelde en fazla 15 iş günü içinde sonuçlandırılır. Kural dışı mesajlar ücretsiz olarak yayından kaldırılır. Ancak şikayetler kurumsal üyeler öncelikli olmak üzere sırayla cevaplanır.
Kural Dışı Mesajlar:
1. Her türlü küfürlü mesaj. 2. Kişi isimleri geçen küçültücü/onur kırıcı mesajlar 3. Oteli karama amacıyla yapılmış gerçek olmayan mesajlar 4. İnandırıcılıktan uzak boş boş yazılmış mesajlar.
Kurumsal Üye Olun
Yıllık bir üyelik bedeli ödeyerek daha hızlı anında hizmet alma garantisi. İsimsiz ve kimliksiz mesajları her zaman anında silme şansı. Şikayetleri yazanlarla daha kolay iletişim şansı. Tesisiniz için yeni bir şans yaratma fırsatı. İlk üyelik başlangıcında tüm mesajları sıfırlayabilme. Şimdi mail atın: info@hotelsikayet.com

Hotel Lenna Beach Resort Konum: , Alanya, Turkiye.
Gidenler Tarafından Oyladı. Sonuç: 3/ 10 (Kötü)

Korkunç kötü
Biz bundan iki önce gittik. Fuhuş yuvası. Kapıların ardında kilit yok. Odanıza her an biri açar girer. Tecavüz edilmeden döndüyseniz şükredin. Aşçıların üstü başı mikrop yuvası. Adamların yüzüne baksan kusarsın.

Yemekler Deniz suyundan yapılıyor . Yenilecek tek yicek yok. Her yer pislik pislik hastalık saçılıyor.

Hayatımda gördüğüm en rezil, korkunç, otel.

Odaların kapısını it gir. Bir sabah uyandık , odamızın kapısı açılmış. Belkide gece milleti spreyle uyutup odalarına giriyorlar .

Yani tek kelimeyle her açıdan pislik yuvası...


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



pislik yuvası gibi bir otel lenna beach
SAKIN HA AMAN HA GÖRDÜĞÜM EN BERBAT OTEL BİRDE 4 YOLDIZ LI NASIL VERMİŞLER BU YILDIZI BİLEMİYORUM ÖNCELİKLE ANLATAYIM ANİS TUR DAN REZERVASYON YAPTIRDIK ANİS TUR ÇOK GÜZEL DEDİ OTELİ ZATEN OTEL İN SİTESİ SADECE FOTOĞRAF VAR FOTOĞRAFLAR SÜPER ÇEKMİŞLER AMA REZİİLLL OTELE 2 AİLE GİTTİK LENNA BEACH E OTEL E VARDIK VE GİRİŞDE ANLADIM BEN OTELİN PİSLİK YUVASI OLDUĞUNU GİRDİK OTELE ODALARIMIZA ÇIKTIK ZATEN ASANSÖR DEMEYE BİN ŞAHİT LAZIM DÖKÜLÜYOR ASANSÖR DÜĞME PANOLARI YERİNDEN ÇIKMIŞ NEYSE ODALARA VARDIK VE ODALAR KOKUDAN GİRİLMİYOR VE HEMEN ANİS TUR U ARADIM ZATEN MUHATAP YOK TELEFONA ÇIKIYOR BİR BAYAN O YANINDAKİNE ÖBÜRÜ BAŞKASINA AKTARIP DURUYOR ANLİCANIZ MUHATAP YOK VE ÇOK İYİ DİYE SATTILAR ODALARI BİZE YAZIKLAR OLSUN ANİS TUR UN SAHİPLERİNE VE ÇALIŞANLARINA.ZORLA DA OLSA DEĞİŞTİRDİK OTELİMİZİ AMA BEN 4,5 SAAT ANİS TUR ÇALIŞANLARINA ULAŞAMADIM TAMAM TEL AÇIYORLAR AMA HA BİRE BEKLETİYORLAR TELEFONDA SİZİ GÜÇ BELA 1 GÜN KALDIK PARAMIZI VERMİŞTİK YANİ K.KARTINI ÇEKTRMİŞTİK OTEL E GELİNCE PİSLİK YUVASI RESMEN İÇECEK DESEN SONDAJDAN DOLDURUYORLAR SUYU HAVUZ DESEN PİSLİKDEN GEÇİLMİYOR HERYER PİS VE KUM HAVUZUN İÇİ YEMEKLER DERSEN 1 ANA YEMEK TAVUK DÖNER KOYMUŞLAR YANINDA PİLAV VE SALATA HEPSİ BU KADAR YEMEKLER ODAYA GELİNCE AKŞAM YATARKEN DEODERANT SIKTIK YASTIKLARA ZATEN HAVLU KOYDUK DA BAŞIMIZI KOYACAĞIMIZ YASTIĞA KOKUDAN YATAMADIK BAR DESEN SADECE 1 KİŞİ VAR BARDA COLA İSTİYORUZ LEEKOLA VERİYORLAR SU İSTİYORUZ SU YOK DİYORLAR BİRA ZATEN SU GİBİ NE ANLATAYIM DAHA Kİ ANLİCANIZ ÇOK PİS VE REZALET SAKIN HA GİTMEYİN ARKADAŞLAR TUZİM BAKANLIĞINA BURADAN SESLENİYORUM NASIL BU OTEL İN ÇALIŞMASINA MÜSADE EDİYORLAR HİÇ Mİ KONTROL MEKANISMASI YOK YAZIKLAR OLSUN BU YILDIZI VERENLERE NE YILDIZI YA PANSİYON BU OTEL DEN TEMİZDİR İNANIN BİRDE 4 YILDIZ VAR OTELDE NASIL BİR 4 YILDIZLI OTELSE


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



rezalet ötesi ne tatili
arkadaşlar aman ha. gitmeyin görmeyin
ben ailemle oraya saat 1 de vardık. saat 2 de vereceğiz odanızı dediler. saat 8 oldu biz hala ayaktayız. kavga ettik. kürt dolu. tamam odanız hazır dediler ve bodrum kata yatak değil sunta üzerine çarşaf serip klimasız odada yatırmaya kaktılar.en sonunda dayanamadım savcılığa gidiyorum dedim tehdit ettiler. anis turu aradım turizm bakanlığına şikayet edeceğimi söyledim. 3 yıldızlı bi otele verdiler en sonunda. aman yanında bile geçmeyin ha.


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



b.m b.ktu
öncelikle cihancan kolayı kimse söylemiyor ben söyleyim izmirde üretiliyormuş. yemekler berbat,oda berbat,beş gün kaldık birkere temizlenmedi, sabah dokuzda oradaydık ikiye kadar kaldırımda bekledik, park yeri yoktu, deniz 100 mt.ilerideydi. soğuk su yoktu ama sıcak su vardı havlu yoktu, kulak enfeksiyonu olduk iki aile, çocuğumu acile yol üstünde götürdük, beklediğim tabak kaşık sıraları hariç beş çaylarinda çay yoktu, meyva sularını ve barı anlatmicam bile, saat 9 dan 11 e kadar eylence oda habire rus müzikleri ve çekirge, saat 11 den sonra yaaaaaat borusu çalıyordu o saatten sonra havuza bidon bidon açık hipolar dökülüyordu yüz yüzebilirsen, müdür bir garson oluyordu, bir barmen birde bakki güvenlik, sunki başka çalışan yoktu hep onu görüyorduk, personel sanki inşaat işçisi gibi giyiniyor ve kokuyordu, biz yandık siz yanmayın anis toura sakın aldanmayın.adanalı aniszedeler


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Rezalet (B.B.)
MERHABA ARKADAŞLAR! TAM BİR RAZELATİN İÇİNE TABİRİ CAİZSE BİR B.ÇUKURANA GİTMEK İSTERSENİZ HEMEN ORAYA GİDİN. OKADAR İĞRENÇ BİR YERKİ KİMSEYE TAVSİYE ETMEM. PİSLİK PİSLİK PİSLİK DİYECEĞİM SADECE BU. MERAK EDEN VARSA GİTSİN GÖRSÜN. BEKLERLER!


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



berbat
berbattı.Otele saat 8 de geldik.saat 2ye kadar beklettiler.havuzun içi insan dışkısıyla dolu.


%33 %33 %33
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



parkadaşlar aman ha
otele saat 2 de vardık
saat 9 a kadar bekletildik. ne ilgilene var ne soran
açlıktan susuzluktan öldük.
o turistlerne nasıl mide var
restorantta böyle kötü koku olamaz
karpuz bile yiyemedik.tam anlamıyla çöplük.
yanılıpta gidenlerin allah yardımcısı olsun.
karakola gidecektik az kalsın. anis turu şikayet edeceğiz dedikte alanya merkezde bi otele yerleşştirdiler. aman gitmeyinn.
abi tavsiyesi


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



berbat ötesi
kardeş herkse öncelilke selam ederim bu otel kadar berabt bi otelde çalışmadım yaklaşık 6 ay çalıştım personele para verilmiyo bu 1 ikinci personelle patron kavga içerisinde mutfağın içerisinde bok kuyusu var müşteriler bunu göremez arka çıkışta depoya giderken solda her 2 güne bir mutlaka taşaş mutfak yani mutfak diz boyu bok olur yemek yedğiniz tabaklara deterjan değmiyor otelde kürt türk davası yüzünden personel patronlar dövüş içnde sahil deseniz pislikten geçilmez otelde su yok olsada deniz suyu havuza giden su ise kuyunun arıtılmış suyudur yani mutfak banyo tuvalet suları eşittir = havuz şu an hala personel alacağının peşinde hüsyin çağlar ise bi dolandırıcıdırr kendiside bunun farkında ne hizmeti den bashediyon hüseyin bey unuttun sanırım kaçak çalıştırdığınız gürcü bayan ve oğlunu ya kardeş resimlere bakıp aldırmayın buraya yazanlar ise ya burdan otelden turlardan çıkarı olanlardır


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



  Sayfa: 1   Sonraki Şikayetler (Sayfa:2) >>

Hotel Lenna Beach Resort Alanya

Şikayet Et