Ana Sayfa İletişim

Royal Sultan Garden - (Beach Club Pınara Hotel) Hakkında Yapılan Yorumlar ve Şikayetler



Mesaj Yaz / Şikayet Et
Şikayetler Aşağıda. Sayfayı biraz aşağı kaydırın.

Şikayet Habercisi
Eğer Royal Sultan Garden - (Beach Club Pınara Hotel) hakkında yeni bir şikayet/yorum eklendiğinde anında email ile haberdar olmak istersen buraya tıkla. .
Şikayeti Şikayet Et
Burada yazılan yorumlardan birinin kuralllara uymadığını düşünüyorsanız ilgili mesajı copy/paste yaparak bize info@hotelsikayet.com adresine email gönderin. Değerlendirmeler yoğunluğa göre ama genelde en fazla 15 iş günü içinde sonuçlandırılır. Kural dışı mesajlar ücretsiz olarak yayından kaldırılır. Ancak şikayetler kurumsal üyeler öncelikli olmak üzere sırayla cevaplanır.
Kural Dışı Mesajlar:
1. Her türlü küfürlü mesaj. 2. Kişi isimleri geçen küçültücü/onur kırıcı mesajlar 3. Oteli karama amacıyla yapılmış gerçek olmayan mesajlar 4. İnandırıcılıktan uzak boş boş yazılmış mesajlar.
Kurumsal Üye Olun
Yıllık bir üyelik bedeli ödeyerek daha hızlı anında hizmet alma garantisi. İsimsiz ve kimliksiz mesajları her zaman anında silme şansı. Şikayetleri yazanlarla daha kolay iletişim şansı. Tesisiniz için yeni bir şans yaratma fırsatı. İlk üyelik başlangıcında tüm mesajları sıfırlayabilme. Şimdi mail atın: info@hotelsikayet.com

Royal Sultan Garden - (Beach Club Pınara Hotel) Konum: , Kemer, Turkiye.
Gidenler Tarafından Oyladı. Sonuç: 3/ 10 (Kötü)

resimlere bakıp karar verdik. Nikahımızdan sonra balayı için gittik. otelin tek güzel yanı bahçesi. personelin kıyafeti bile yok, öyle giyinip geliyorlar, yemek bulur da aynı anda da masa bulursanız şanslısınız. tabi açık büfenin yemeklerini yiyebilirseniz. et balık ızgara falan vaz geçtim ekmek çeşidi bile yok. berbat plastik bardaklar, klimasız restaurant,sıcak, sinekler... odaların da banyonun da resimle alakası yok. odamızda ranza vardı düşünün, balayı odası :) oturay sandalye bile konmamış. 3 gün yazabilirim çok üzüldük, çok kızdık açıkcası. arabamızla gittiğimiz için yol yorgunluğu o geceyi geçirdik mecburen ertesi günü çıktık otelden. odaya girişimiz zaten öğleden sonrayı bulmuştu. daha da fenası hala webturdan para iademizi alamadık. hee denizi güzel bişi diyemem her odada 3-4 çocuk vardı biz oradayken plajda yer bulmak kafa dinlemek imkansızdı. zaten kalabalık aileleri bir odaya ranza koyarak aldıklarından otel 90 kusur oda ama belki 400 -500 kişi vardı. restaurantta , gözlemede, çayda kekde şansınız hiç yok yani :) havuz da şekil var ama resmen bulanık su. şu kadarını söyliyim gelin 1 hafta misafir edelim deseler gitmem...


%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



kötü
otel gerçekten çok kötü işletiliyor. 31/07 sabah giriş yaptık. personel yeni uyanmış, saç baş dağınık. kimlikleri verdim. kahvaltıya geçelim dedik. fiyasko. bir tepside peynir, bir kase zeytin, haşlanmış yumurta. yanlışlık var herhalde dedik. birkaç aile ile sohbet ettik ki; durum gerçekten kötü. aralarında karar almışlar belediyeye şikayete gidecekler miş. ve gittiler. plastik bardaklar. ama en düşük kalite. masa yetersiz. biri kalkacak siz yemek yiyebilirsiniz. yemekler harbiden çok kötü. odalar da balkon yok. telefon yok. şampuan yok. klima can çekişiyor. yani biraz fark verin. başka otele gidin.


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



berbat
Otel yorumlarını okuyarak gittik ne kadar kötü olabilir ki dedik arkadaşlar paranızı boş yere çöpe atmayin yemekler çok kötü çeşit az . Az para veriyoruz diyerek ne olacak demeyin odanın klimalı bozuk .çalışanlar mutsuz ve isteksiz yemekleri çok kötü aç kalıyorsunuz meyve olarak sadece karpuz ve kavun koymuşlar gitmeyin gitmeyin gitmeyin yorumları dikkate alın . Biz sadece iki gece kaldık kaçtık. Gittiğimiz e bin pişman olduk .adamlar sadece para nasıl kazanıriz onun derdinde . Tekrar söylüyorum berbattı .


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



berbat
daha tatilim baslamadan berbat oldu. 4 gunden iki gune dusurduk oteli paranin kalanini yatirmadilar oteli ariyorum bi rezervasyon.var diyorlar bir iptal edilmis diyorlar tur sirketini ariyorum iptal diyorlar duzelttiriyorum bi hafta sonra aradigimda yine iptal gorunuyor 1.bucuk aydir ugrasiyorum sonuc yok simdide telefonlara cevap yok veb sitesi bile netten cikmiyor ne otel nede site telefonlara cevap vermiyor


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Berbatttt
Ne umutlarla gelmiştik buraya ama ne yazık ki hayatımın en kötü tatilini geçirdim. Temizlik yok, kibarlık yok, yemek hiç yok, bu sıcak havada içecek bile yok( her gün gelecek diyorlar ama hiç gelmedi) Güzel bir tatil geçirmek, stres yaşamak istemiyorsanız sakin buraya gelmeyin. fiyatı uygun diye insanlar geliyor fiyatlar uygun olur tabi çünkü otelde aç kalıyorsunuz otel para harcamıyor ki


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Şu an otel misafiriyim.yorumlara inat geldim.bekledigimden daha iyi bir otel.bir iki kabul edilebilir sorun dışında problem yok.verdiğiniz paranın hakkını alıyorsunuz.tavsiye ederim


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



BERBAT
İnternetten rezervasyon yaparken çok kötü yorumlar okudum ama ne kadar kötü olabilir,bi şekilde karnımızı doyururuz deniz var, havuz var diye düşündük fakat,ne kadar kötü olabileceğini gördük ve yaşadık. 3 gün açlıkla terbiye edildik resmen.Yemekhaneye girdiğimiz anda öğürmeye başlıyordum. Yemek yenecek başka alternatif yok. 3 gün sonunda çarşıya gidip karnımızı doyurduk.Çok pis. Çalışanların temizlik anlayışı yok. kendi pisliklerinde yaşıyorlar. Yemekler tuzlu suyla yapılıyor. İçme suyu sebiline tuzlu su koyuyorlar. Daha yaz yaz bitiremem ama lütfen zamanınızı, paranızı ve sinirlerinizi burada harcamayın. Ayrıca fatura da vermiyorlar...Lütfen bu yorumu dikkate alın!!!


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Berbat
Tek güzel tarafı doğası.yemekler kötü.tavuk makarnayı dayıyolar.tavuklar da bırgun önceden elde kalanlar.gözleme çadırı kurulmuş yarım saatte 2 gözleme alamadım.odalar zaten hic ferah değil.sebillerde çeşme suyu var.denizi güzel sayılır.bi daha asla gelmem.


%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



  Sayfa: 1   Sonraki Şikayetler (Sayfa:2) >>

Royal Sultan Garden - (Beach Club Pınara Hotel) Kemer

Tekirova, Kemer, Antalya.
Tel :0242-821 55 88 Fax :0242-821 55 89

Şikayet Et