Ana Sayfa İletişim

Club Hotel Mirabell Hakkında Yapılan Yorumlar ve Şikayetler



Mesaj Yaz / Şikayet Et
Şikayetler Aşağıda. Sayfayı biraz aşağı kaydırın.

Şikayet Habercisi
Eğer Club Hotel Mirabell hakkında yeni bir şikayet/yorum eklendiğinde anında email ile haberdar olmak istersen buraya tıkla. .
Şikayeti Şikayet Et
Burada yazılan yorumlardan birinin kuralllara uymadığını düşünüyorsanız ilgili mesajı copy/paste yaparak bize info@hotelsikayet.com adresine email gönderin. Değerlendirmeler yoğunluğa göre ama genelde en fazla 15 iş günü içinde sonuçlandırılır. Kural dışı mesajlar ücretsiz olarak yayından kaldırılır. Ancak şikayetler kurumsal üyeler öncelikli olmak üzere sırayla cevaplanır.
Kural Dışı Mesajlar:
1. Her türlü küfürlü mesaj. 2. Kişi isimleri geçen küçültücü/onur kırıcı mesajlar 3. Oteli karama amacıyla yapılmış gerçek olmayan mesajlar 4. İnandırıcılıktan uzak boş boş yazılmış mesajlar.
Kurumsal Üye Olun
Yıllık bir üyelik bedeli ödeyerek daha hızlı anında hizmet alma garantisi. İsimsiz ve kimliksiz mesajları her zaman anında silme şansı. Şikayetleri yazanlarla daha kolay iletişim şansı. Tesisiniz için yeni bir şans yaratma fırsatı. İlk üyelik başlangıcında tüm mesajları sıfırlayabilme. Şimdi mail atın: info@hotelsikayet.com

Club Hotel Mirabell Konum: , Alanya, Turkiye.
Gidenler Tarafından Oyladı. Sonuç: 3/ 10 (Kötü)

23.08.2018
Otel gercekten beş para ermez açız cocuklarda dahil bir şey yemedık geldiğimizden beri pis oda temizliği yapıldı diye odayı verdiler ama oda yerler toz içinde banyoda kıllar falan yani anlatmaya gerek yok paranızla rezil olacagınız bır yer 4yıldızı hak eden bır otel deil gercekten verdiğim oaraya acıdım pansıyonda kalsam daha ıyıydı


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Rezalettttt
Rezil bir yer bizden habersiz odayagirmişlerdi biz yokken..müdür suratsız..bi sürü hayvan vardı..plaj denilen bişey yok kayalık girmek mümkün değil..yemekler kötü kokuyor..odadaki tv ve kumanda ikiside bozuk berabt bi tatil geçirdik kesinlikle gitmeyin


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Paramla rezil oldum
Ben hiçbir yerde bu şekilde rezil olmamıştım adamlar resmen seni paranla profesyonelce rezil ediyorlar. Personel sanki zorla çalıştırılıyor adamlar burnundan kıl aldırmıyor utana sıkıla bi istekte bulunuyorsun. Hele oyamekvalitleri yokmu işte o zaman insana birkere daha öğretiyorlar nasıl paranla rezil olacağını restoranda bütün masalar müşterilerle dolu ama arka köşe de 4 kişilik bir boş masa ve başında 2tane garson o masaya yönelenlere kaşlarını kaldırarak bi bakıyorlar insan aldığı yemeği bırakıp çocuklarla oradan kaçası geliyor çünkü o masa PATRON a özelmiş kimse yaklaşamazmış müşteri ellerinde tabaklarla diğer müşterilerin gözüne bakıyo kaşığını sayıyo ne zaman kalkacak diye ama YÜCE PATRONUN masası bomboş sıkıyosa oturmayı deneyin.içerisi kedi ve köpek pisliğiyle dolu ama onuda şikayet edemezsin çünkü onlarda YÜCE PATRONun. Havuza hiç diyecek yok çucukların yanlışlıkla kaçırdığı kakaları itekleyerek çocuğunuzu oynatıyorsunuz. Yani kesinlikle ama kesinlikle kimseye tavsiye ediyorum tatilinizi rezil etmeyin sinir krizlerine GİRMEYİİİNN. İyi olan tek şey birası o da Marmara 34


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Vasat
4 Yıldızı Kesinlikle Hak Etmeyen Pansiyon Mantığında İşletilen Bir Yer.
Yemekleri Kokuyor yenmiyor.
Salata gerektiği gibi temizlenmiyor ve taze bayat karışık servis ediliyor.
Sahili yok kayaliklari var. Resepsiyondaki personel egitimsuz ve sinirli yan otelde bir arkadaşınız var ise işiniz zor. Bir oda daha tutmalı ve çalışmayan otel odası kapıları ile işiniz uğraşmak zorundasınız. Havuz başında guneşlenir iken sizi kaldırıp köşeye bir yere gecmenizi istemeleri bu otelde normal bir durum. Sabrınıza güveniyor ve bir otelde olmaması gereken şeyleri merak ediyor iseniz doğru adrestesiniz.


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Vasat
4 yıldızı para ile alan pansiyon mantığı ile işleyen bir yer. Tatilinizi çöpe tmak istiyor iseniz tam aradığınız yer.


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Vasat
Otelde pet sise su bulunmuyor. Sordugumda otel icinde su ihtiyacinizi yalnozca sebillerden karsilayabilirsiniz diyorlar. Gecenin bi yarisi gozumden uyku akarken nasil, yok mu, parasoyla da mi yok diyorum. Yok diyorlar. Inanilir gibi degil. Amaci ne akilantik alir bi sey degil


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



13.08.16
Otelin iyi yanları da var kötü yanlarıda. Otelin havuzu çok küçük. Otelde 2-7 arası müzik açılmıyor. Tüm otellerde müzik çalarken bu otelde müzik çalınmıyor. İnsanlar eğlenemiyor. Animasyoncular çok iyi ama katılan sayısı az olduğu için hiçbir eğlence yapmak istemiyorlar ki haklılarda. Yemeklere gelcek olursak aç kalmadık hiç. Fakat o 4 çayıncaki kurabiyeler sürekli önümüze getiriliyor bayat bi şekilde değiştirip dönüştürüp. 5 gün kaldım 5 gün boyunca böyleydi. Akşam yemekleri gayet iyi. Odaları güzel. Ama birdaha gelir misiniz derseniz tabi ki gelmem.! 🖐🏼


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Hayal kirikligi
Sahili kayalik iskele disinda girmeniz mumkun degil kayip kolunuzu bacaginizi kirabilirsiniz,yemekleri isitip isitip bir sonraki ogune getiriyorlar,havuz kucuk 1.50 3gunde bi temizliyorlar,personel iyi ama mudur suratsiz,tavsiye etmem 300-500tl fazla verin baska guzel bir otel bakin,int.yorumlarina ve otel puanlamasina mutlaka dikkat edin..


%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



  Sayfa: 1   Sonraki Şikayetler (Sayfa:2) >>

Club Hotel Mirabell Alanya

Şikayet Et